~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 10 september 2007 14:08


Det var ingen vinst på mitt hästspel, har nog inga sanndrömmar tyvärr, snyft.
Köpte en trisslott och fick 25 kr. x 2, köpte inga nya lotter i dag, väntar till
nästa vända till torget. Denna mystiska mannen syntes inte till i dag, drar en lätt
suck, skönt ! Kunde handla i lugn och ro, det jag behövde inför helgen som
jag fick lämna, så nu är kylen uppdaterad med lite av varje. Nu klarar jag mig
till slutet av veckan kanske torsdag. Måske är det fredagar min skugga sitter där,
har inte reflekterat om det är någon speciell dag / tid som jag har sett han förut,
kanske är han ute på permis helger ?? :-)  Om han var ute efter att söka kontakt
med mig så skulle han ju vidtalat mig eller hur, och inte bara smyga som en skugga.
Tror nog att detta kommer att upprepas flera gånger, men när, var, och hur !
Nu skall jag en vända med hundarna, till skogen vid motionsslingan, solen lyser nu
efter en regnig natt och mulen förmiddag.


Ha en riktig fin höstdag mina vänner !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards