~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 8 september 2007 21:30

 

Puha, har inte varit och besökt era bloggar i dag, har fullt upp med att
göra en ny hemsida, ändar slänger, ändar igen, stommen är snart klar,
bortsett  från allt som skall in då förståss, har svårt med motivationen.
Kanske beror det på att jag funderar på om jag har vunnit pengar i dag,
det känns nästan inom mig att det gick åt pissvängen. Får se på min lilla
lapp om jag kan lista ut något, men hörde på radion att några storvinster
blev det inte tal om. Sattsar nog på en Harry till nästa helg i stället, vinner
jag så slipper jag ju dela med mig. Går ner till torget på måndag och får
kollat min lilla lapp. Drömmen känns inte så glasklar längre, den har bleknat.



Glömde berätta i går om en paparazzi, som fick mina nerver i darring, men
om det berättar jag i morgon. Får se om jag vågar gå till torget utan en livvakt.
Vet inte vad karsloken har i kikaren, får sätta på mig en slöja på måndag och
lotsas vara Muslim. Tar med mig en mobil så jag kan ringa om det behövs, burrrrr !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards