~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 6 september 2007 16:45

I natt hade jag så härliga drömmar, var i en spelbutik och satsade på hästar och fick storkovan !Så nu skall jag satsa en och annan krona på det okända (för det här med hästar har jag ingen susning om :-)Jag gör nog det i morgon oxå, på onsdag är det väl V65 det är kanske då det skall bli klirr i kassan ? Vågar ju inte låta bli när drömmen kändes så glasklar, måste vara en förevarnig om att jag skall bli millionvinnaren den kommande veckan även om jag sällan (aldrig) vinner, högst en 50 lapp på en trisslott..Men nu seru skall det ske ett under i mitt liv. Nu är det bara att möblera om i plånboken, då blir det annat en bara en massa kvitton som gör att det ser ut som att det finns Money plenty, nu skall det bli äkta vara.

OBS ! alla tiggarbrev undanbes.

 *LYCKA TILL RUTH !*

Av ~ Ruth ~ - 6 september 2007 00:05

Den här bilden får tillägnas *Skogsfrun* som trodde att denna pälsbeklädnad var gått förlorat, men dock inte för alla karlarna. Skogsfrun skrev en kommentar i inlägget innan "Det hade varit klädsamt med päls på hela gubben, synd att vi förlorade den nånstans på vägen". Men usch vad dessa karlar måste lukta, eftersom alla hårbeklädda ställen på kroppen avsöndrar en speciell odör. Fy vad det blir kostsamt att varje dag kleta in hela kroppen med deodorant. Skönt att hårbeklädnaden har minimerats på karlarna i nutid. Inte skulle då jag vilja ha en sådan bredvid mig i sängen på natten. Det räcker gott om en hårig hund ligger på armen och snarkar.


Inga flera önskemål kommer att ges i det här ämnet, så här sätter jag PUNKT !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards