~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 5 september 2007 00:11

Marianne efterlyste en mannlig sexbomb som jämvikt efter det förra inlägget. Klart jag vill ju vara alla till lags, så här kommer den sexigaste mannen jag kunde hitta, hoppas ditt hjärta bultar av åtrå ! När inte engång David Hasselhoff föll dig i smaken så hoppas jag att jag har prickat rätt denna gången.

Se där, man kan vara sexig även på äldre dagar, bara man sätter på
sig en stringkallsing, och med en fotboll under armen, så signalerar det full
energi och aktivitet. En riktig stjärna på den manliga skalan, njut och
fantisera, sukta och tråna.. Hoppas du är nöjd Marianne med mitt val !


Å'du Smeden, du får blunda !


*Kommentera gärna*

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards