~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 september 2007

Av ~ Ruth ~ - 3 september 2007 13:35

Är med i receptsamlingen *Hembakat* svarade på 2 enkäter och som
belöning så kom dessa 2 gåvorna på posten i dag, säkert bara skit, men
det skall bli intressant att testa så småningom. En kul grej i alla fall. Klockan har väldigt synliga siffror & visare mot vit botten och det är bra när jag skall kolla tiden utan glasögon. Kameran har även ett bordsstativ om jag är darrig.
Roligt med överraskningar i posten och inte bara räkningar och reklam..

Av ~ Ruth ~ - 3 september 2007 08:34

Morgonkollen hos skatan blev inte så långvarig. Den låg död där inne. det känns skönt att den fick somna. Gick igenom hela kroppen på den, inga sönderhackade partier som skulle orsakat infektioner,så det var nog något annat, kanske chocken av att vara innestängd, eller så var den sjuk. Nu slapp jag det problemet. Alltid jobbigt att ta hand om sjuka /misshandlade vilda djur och fåglar. Så sov i ro där du nu befinner dig !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards