~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 augusti 2007

Av ~ Ruth ~ - 27 augusti 2007 22:38

Jo, det är snart september och det är den första höstmånaden, så det är bara att se sanningen i vitögat och njuta, hösten är en härlig årstid, och det bästa av allt, snart är det VINTER ! Älskar den mest av alla årstidsväxlingar. Skottar så gärna snö när det vräker ner, även om jag inte mår så bra i kroppen efteråt, man får ta det onda med det goda. Är det ingen som sett att det är jag på presentations bilden ?? Passar bättre in i antikens sekel nu mera *Ler*..


 En utmaning till alla bloggare: visa en ansiktsbild på er själva i presentations rutan. Det är så roligt att få ett ansikte bakom bloggen, den blir liksom mera personlig då,  många har det, men långt i från alla. Vi är ju en grupp som besöker varandra och vi har lärt känna varandra ganska väl, men hur ser min vän ut ?? Vet att det är många som tänker, näää fy, inte kan jag visa upp mig, varför ? Vi visar upp oss varje dag när vi går utanför dörren för att handla mm. Fram med albumet nu och scanna en bild från nutid, (och inte ett när du var 10-20 år yngre), ingen har något att skämmas för utseendemässigt, vi är sådana av gud skapade och han gör alltid ett perfekt jobb *Ler*..

Av ~ Ruth ~ - 27 augusti 2007 15:52

Filmerna från YouTube laddas inte upp i bloggen. Kommer ej in på deras sida heller därav en del tomma rutor på den här sidan. SORRY !

Av ~ Ruth ~ - 27 augusti 2007 10:13

Har nu fått en riktig höstkänsla, och har möblerat om lite här. Blev det för gräsligt så hoppas jag på att få höra det i kommentarerna, och det skall vara ärligt menat, tål kritik *Ler*..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards