~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av ~ Ruth ~ - 22 augusti 2007 21:26

Tillhör du dom som har ärvt matsilver som du tar fram vid speciella tillfällen ?Vi drabbade vet hur jobbigt det är att putsa dom rena från allt det gråsvartgröna. Ett råd till dig: Vira in dom i aluminiumfolie och lägg dom i en kastrull. Koka upp och låt sedan svalna. Besticken blir skinande rena !

Av ~ Ruth ~ - 22 augusti 2007 10:18

Har bloggtorka i dag. Väntar valpköpare fram på eftermiddagen, så det blir
till att stöka lite och cykla till affären och handla kaffebröd. Har scrappat (heter det så ?) en gåva till dig om du vill ha den, bara att högerklicka och spara. Har funderat på att göra några flera, får se om jag tycker det är roligt. Har gjort så lite grafik sedan jag började blogga, snart glömmer jag alla turer och inställningar för olika saker, minnet är inte det bästa längre.  På min ordinarie sida http://www.robbac.com/blandat/ 
(som nu har stått stilla  över sommaren,) kan du hitta en massa grafik som jag har gjort. Det är mycket trams där också precis som på bloggen *Ler*... Det kommer kanske ett nytt inlägg under kvällen.


*Blogga bör man annars dör man, Bloggar gör man ändå dör man, hmmm *

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards