~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av ~ Ruth ~ - 21 augusti 2007 21:13


Fader Dator, du som är i Centralen.
Helgad vare din skärm.
Tillkomme ditt tangentbord.
Ske din vilja, såsom i minnet,
så ock på skrivaren.
Vår dagliga lista giv oss i dag,
och förlåt oss våra misstag,
trots att vi icke förlåta dem som

programmerat fel.
Låt dom oss icke ha långa svarstider,
och fräls oss från alla Virus.
Ty Företaget är ditt och makten

och personalen I evighet.

*Enter*

Av ~ Ruth ~ - 21 augusti 2007 09:38

Vi har ju alltid hört att vi ska akta oss för att äta på kvällen. *Det är mindre bra för figuren*..* Det är helt fel ! Det är det sammanlagda kaloriintaget per dygn som räknas. Så har du varit sparsam med matintaget under dagen, så kan du lugnt njuta en god matbit på kvällen, då och då. Man skall aldrig krypa till sängs och känna hunger, det försämrar nattsömnen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards