~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av ~ Ruth ~ - 13 augusti 2007 10:39

Att frukta det okända, kanske det ? Ibland så sker det saker som jag inte kan ge en förklarning till, då kan jag känna mig olustig till mods. Exempel: när min eltandborste startar i badrummet och inte går att stänga av, datorn sätter på sig själv, eller när den är på så kopplar den upp sig mot nätet när vi inte är hemma. Detta sker i stugan. Var bjudna till grannen på kortspel , var borta några timmar då hade datan kopplat upp sig mot nätet  när vi kom hem, hade då varit uppkopplat i 20 min. (har modem där.) Gillar inte 2:a våning, känner obehag där uppe, vet inte varför. För ett antal år sedan så fanns samma känsla även på 1:a våning, men efter den totala renoveringen där så är det som bortblåst (skönt). Huset är gammalt och kanske finns det någon som vill ha ett vakande öga. Är det någon som har bott i huset så har jag inget att frukta, för det har varit snälla och vänliga personer alla. Tror att när 2:a våning får sin renovering så försvinner min känsla även där, så blev det ju med bottenvåningen.. Konstiga saker skedde även i mitt föräldrahem när jag växte upp, kanske är jag extra känslig och en gnutta mottaglig för det som finns och som inte syns, bara känns. Skönt att här hemma känner jag bara lugn och harmoni.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards