~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2007 14:32


I dag är dom små liven 5 veckor, oj vad tiden går, snart får dom vingar och skall flyga ut i stora världen, ofattbart, vågar knappt tänka tanken. Har satt in många 5 veckorsbilder på Kennelsidan om du vill se flera gullebilder *Bernami's*   *Valpkull nu*

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2007 00:29

Jisses hur skall man hinna skriva i sin egna blogg, det är ju så många andras bloggar som jag bara måste läsa och titta på. En del gör så himla många inlägg så där hinner jag inte med alls. 1 eller 2 inlägg per dag tycker jag är lagomt att läsa på varje blogg, annars så hinner jag inte kommentera. Beror nog på åldern, eller åskan, vet inte vilket ? I dag har det varit otroligt svettigt och jobbigt, så hög luftfuktighet och 32* i skuggan, har bara runnit av mig, tror aldrig jag har svettat så mycket någon gång. Himmeln har varit svartlila, regnbågen syntes i fjärran, men här kom det varken regn eller åska. Har badat 3 hundar i dag, i källaren var det svalt och skönt. Gjort en stor hage ute för valparna med lakanstak, (är så rädd för hök fåglar,) valparna är ju så små. Även en ny och större hage inomhus, nu kräver dom utrymme. Dom är så roliga att sitta och titta på, så mitt modershjärta klappar... Usch, den dagen dom flyttar :-(

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards