~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 juli 2007

Av ~ Ruth ~ - 30 juli 2007 23:05

Se upp med dessa mail, klickar du på den adressen som du hänvisas till att öppna så slår Virusprogrammet "Norton" bakut *Högrisk* virus. Det första fick jag för ett par dagar sedan (avsändare med ett Svenskt namn.) Det andra kom i dag "ej Svensk avsändare" virusvarning *Högrisk*, fall inte för nyfikenheten och öppna. Tur man har ett säkert virusprogram..


Nu kom ytterligare ett , se bild ! Dom kommer på löpande band tycks det.


**** ÖPPNA INTE ! ****

Öppna inte även om det är en välkänd avsändare, för dem använder sig av olika adresser. Maila den du fått det i från om du känner personen och fråga om denne har skickat ett E-Card, det behöver inte vara så. Förra året var det många som fick virusmail med min adress som avsändare, och dessa var inte med i min adress bok en gång, hade aldrig hört tals om personerna. Jag skulle bli polisanmäld och gud vet vad, fick så många otrevliga mail och min dator var inte smittad. Det är så lurigt med dessa virus.

Av ~ Ruth ~ - 30 juli 2007 20:58

Jag har hittat glasboll till min kaffekula oaooo ! Tittade in på röda korset i dag och på hyllan stod glasbollen, dom hade ingen aning om att dessa hörde ihop. Så nu är min komplett 20 kr. fick jag betala för den separata tingsten, vilka fynd jag har gjort. 40 kronor för allt, stolt som en tupp i dag !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards