~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 juli 2007

Av ~ Ruth ~ - 27 juli 2007 18:33

Har nu fått lämna valplådan till en större hage,  men håller sig för
det mesta på fällen. Har lagt ut tidningar med en matta över
så dom så småningom skall söka sig till för att göra sina behov.
Dom försöker att resa på sig och gå men dum drattar omkull och
gör nya försök, så snart springer dom omkring.
Nu både ser och hör dom, när det blir några konstiga ljud så
morrar dom så gulligt. Dom är nu avmaskade för första gången
ock klorna är klippta. Får nu smaka på nötfärs blandat med
äggula och lite druvsocker, det är gott tycker dom. Blöter även upp
några kulor och mosar så dom sakta skall vänja sig vid fastare
föda och inte mara mjölk från mamman. Jisses vad dom växer !


Flera bilder på min hemsida under rubriken *Planeras*  www.bernamis.com

Av ~ Ruth ~ - 27 juli 2007 10:55

Har funderat på varför stortsätt alla bloggare vill godkänna kommentarerna innan dom läggs in ? Har ni råkat ut för otrevligheter, eller varför ?? (bara undrar, jag är ju rätt så ny på det här.) För ett halvår sedan så var det här det sista jag skulle ge mig in på :-) men oj vad det är roligt. Man får lära känna sina vänner i vardagen, vilket man inte gör på en vanlig hemsida. Bloggen har gett mig mycket, gillar er alla, tack för att ni finns !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards