~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 juli 2007

Av ~ Ruth ~ - 21 juli 2007 22:59

Varför göra tanblekning som kostar multum ? Vill du ha vitare tänder så kan du i emellanåt borsta dem med *Bikarbonat* köpt i mataffärens kryddhylla. Fukta tandborsten och doppa den lätt i bikarbonaten och borsta tänderna. Det smakar inte gott, blääää,  men missfärgningen försvinner utan att skada emaljen, väl värd att pröva ! Ett litet tips till dig, dig och dig, för ett vackrare leende :-) !

Av ~ Ruth ~ - 21 juli 2007 09:45

För många har ungdomstiden varit enormt jobbig, kanske rentav den värsta tiden. All denna väntan att bli vald av någon, oron för att inte duga för kompisarna och det motsatta könet. Många har nog undrat vem är jag egentligen ? Sedan undrar man vad skall jag bli, framtiden känns oviss och tuff. Så kommer medelåldern då har man facit i handen. Kanske valde man rätt partner, fel yrke, eller tvärt om. Ändå så är det aldrig för sent att göra nya val. Vägarna är inte stängda för att man börjar bli gammal. Själv så skulle jag nog göra samma val i dag om mitt liv skulle gå i repris, hur är det med ditt liv, har du bytt val genom åren ?

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards