~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 juli 2007

Av ~ Ruth ~ - 20 juli 2007 16:59

Nu har det gått 2 veckor sedan dom små föddes. Dom bara äter sover och

är allmänt belåtna. Ögonen är nästan helt öppna, tiken var den som först ville se omvärlden, dem ögonen är så gott som helt öppna. Flickor brukar vara först med det mesta, (så och i våran värld.) Det dröjer fortfarande innan dom kommer upp på fötter, men dagarna går snabbt som attan, så snart är vi där också. Enya är en exemplariskt duktig liten mamma, äter för 4 med besked, helt hispig på mat, trotts att hon nu får 4 gånger per dag så vill hon ha mera. Klart det behövs för att produsera mjölk till dom små liven.


Det var allt i från valplyan i dag !

Av ~ Ruth ~ - 20 juli 2007 07:46

Jag köpte nya skor för ett tag sedan och kom att tänka på: kärleken är som ett par skor ! I början är de felfria, blanka och fina. Men med tiden blir de nötta, det gäller att underhålla dem. En del blir skönare ju mer man använder dem, fniss. En del trivs man aldrig med och då försöker man att få tag på nya. Förhoppningsvis passar de någon annan, och så vandrar man vidare på kärlekens stig.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards