~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 juli 2007

Av ~ Ruth ~ - 12 juli 2007 16:20

" En vacker dag händer det.." säger vi ofta. Men måste dagen vara vacker ? Den dagen då man hittar den rätta, får sitt första barn, sin efterlängtade hund, flyttar till den egna villan eller vinner på lotteri. När det vi önskar går i uppfyllelse kan dagen vara både regnig, blåsig och dyster. Det är innehållet som gör den dagen vacker och underbar..

Av ~ Ruth ~ - 12 juli 2007 00:10

Valparna och mamman mår väldigt bra. Den förstfödda med den låga vikten, knatar framåt, men det går inte så snabbt som med dom stora att öka i vikt. Han är en pigg rackare, kommer han på villovägar i lådan så blir han så förbaskat, rinner inte mjölken till snabbt nog så rycker och drar han i spenen gnäller och gastar, så det är mycket gry i han. Dom andra är dubbelt så stora så det är storleks skillnader i valplådan. Synd inte den lilla pojken är en flicka för då skulle hon nog blivit kvar här, han är så söt :-) Har 3 pojkar i flocken så det får räcka.

Skall snart fundera ut namn till dom också, namnen skall börja på H, går i bokstavsordning med kullarna. Det är ganska kul med namn. Avskyr människo-namn på djur så det blir inga sådana, ej heller namn som är vanligt förekommande på hundar.

Näää, nu kallar sängen, måste ju tänka på min skönhets-sömn, påsar under ögonen vill jag ju inte ha *Ler*..

Sov sött alla där ute !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards