~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 juni 2007

Av ~ Ruth ~ - 24 juni 2007 20:13

I dag har jag inte varit ute och uppdaterat här. Min äldsta son med familj har varit på besök. Vi var bekväma med middagen, inhandlade Thaimat, usch vad jag åt mycket, känner mig som en ballong, varför detta hets ätande när jag i månader har varit sparsam på den fronten, lovar mig själv, det skall inte upprepas, (åt nog för 3) ! Det blir så himlagudagott när man slipper stå vid spisen och röra själv i grytorna. Solen har mestadels tittat fram i dag, men det har varit kyliga vindar. Min gulliga Kaja har gjort stora framsteg med min träning i dag, hon/han har förstått att tar den inte mat ur min hand så blir den utan. Då måste man ju offra sig även om den har så brått att den nyper mig i fingret i stället för att ta dom uppblötta hundmats kulorna, hinner inte urskilja vad är vilket. Nu skall min hundar få sin mat, sedan så skall jag bara slappa och läsa andras Bloggar, ett kärt nöje på kvällskvisten.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards