~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 10 juni 2007

Av ~ Ruth ~ - 10 juni 2007 13:17

Kanske skulle man köpa sig en kyldyna att lägga under lakanet eller bara hänga över ryggen för att få lite svalka dessa dagarna. Hundarna skull säkert  njuta också. Eller varför inte ett band omkring huvud eller halsen ?http://www.hungarianpetnet.com/shop/index.php?act=viewProd&productId=7012 

Av ~ Ruth ~ - 10 juni 2007 12:47

Ja, ja, på begäran så skall jag berätta fadäsen om en (för trång) klänning som jag skulle försöka att ändra till en storlek större, vilket inte gick som jag hade tänkt att det skulle göra, suck..                                            
       Hur optimistisk får man vara så att man tror att en kär solklänning som har hängt i garderoben i 7 år (tror jag) skulle räcka i dag med några små justeringar på sömmarna (jag bara undrar ?) Glad i hågen så får symaskinen ny tråd för att matcha tyget. Kränger klänningen på mig för att se om det är mycket som fattas, oj vad det var svårt att få på den, men att få av den, var en svårare. Jag drog och bönade om ett under bland många under, men klänningen ville inte förflytta sig, började få panik i den olidliga värmen som var i rummen 30 + näää då, det var ett h-te, drog ännu hårdare, då kom  det ett hemskt ljud, tyget sprack, blev så f-b. så jag fortsatte att dra i ren förtvivlan över min favoritklänning som jag har sparat alla dessa år i tron att den skulle komma på mig igen. Nu försvann det hoppet och den ligger kvar på bordet på 2:a våning och skrattar högljutt åt mig. Nu skall den i soparna, en och annan tår kommer nog att falla över min favorit som har gett mig så mycket trevliga minnen. Vi möts där uppe igen, kanske är jag smalare då? Oj, vad kul vi skall få över ängarna om dagarna, då vi åter dansar i gröngräset. Vila i frid min kära klänning, där uppe blir man utan krämpor och klänningen blir åter hel.....Min Outfit i dag, trosor och BH...

So Long !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards