~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 31 maj 2007

Av ~ Ruth ~ - 31 maj 2007 20:09

Har skapat en omröstning ang. kaffebröd, orsaken är att jag var på en fika hos en vän i dag, det var inte så lyckat för min del, även om värdinnan alltid är lika gullig och glad. Men får nog sova på saken och berätta i morgon om vad som gick galet. Ni kan ju fundera och försöka gissa vad ni tror det kan vara, ni har ju fått en ledtråd via omröstningen i högerspalten. Hela historien kommer i morgon, så ni skall inte behöva vänta så hiskeligt länge innan ni får veta. Gissa i "kommentarer", (dråpligt och snopet var det :-)

Nu skall jag snart sova på saken och se i morgon vad jag gör åt det :-))

Av ~ Ruth ~ - 31 maj 2007 10:34

God förmiddag..

Inte så mycket att skriva om ännu, har grejat lite här på morgonen, sedan så är jag bjuden på en kopp kaffe till en vän här. Vi har dom senaste 2 veckorna breddat garagenerfarten och byggt murar, det som i stort sett återstår så är det att riva bort asfalten och lägga ny. Det blir så fint när allt är på plats. Har planterat i rabatterna som blev på sidorna. En brunnsring är köpt som blir en fontän, något jag alltid har önskat mig, det är så rogivande att höra när vattnet pårlar. Arne (min man) har varit och köpt sement och fyllt botten  så inte vattnet försvinner. Näää, nu skall hundarna få mat så jag återkommer senare idag. hoppas solen lyser på er alla och att ni får en fin dag !

Tidigare månad - Senare månad

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<<
Maj 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards